Larian Serentak 1 Sukan 1 Murid 1 Malaysia Di Sekolah Gue

Kalau all ada terbaca Sunday papers or menonton berita pada waktu perdana sehari sebelumnya pada minggu yang lepas mesti u all notice mengenai Larian Serentak 1 Sukan 1 Murid 1 Malaysia yang melibatkan golongan murid dan pelajar serta warga pendidik whole Malaysia. Secara umumnya, gue dapat simpulkan aktiviti tersebut ialah merupakan salah satu aktiviti tahunan Kementerian Pelajaran berskala mega yang melibatkan seluruh warga pendidik serata Malaysia. Macam tahun lepas, Gotong-Royong Perdana seluruh sekolah di Malaysia. I guess maybe next it could be aktiviti membaca buku 1 Malaysia mcm Safari Membaca? Apa-apapun layan yer gambar yang sempat gue sedut dari rakan dan tangkap sendiri.. Layannnn


Sebelum larian, murid-murid register pendaftaran


Lepas murid-murid, turn cikgu-cikgu serta parents register untuk ikut larian

Antara parents serta guardian yang hadir

Murid-murid membuat barisan serta warming up sebelum berlari

GB sekolah gue melepaskan peserta



Antara laluan larian

Aksi ibu bapa yang ikut larian



Aksi di garisan penamat





Aktiviti sampingan yang paling best di sekolah : PCO-POCO!


P/S: Teringat kenangan waktu sukan rentas desa time sekolah menengah. Orang bersemangat menuju penamat, gue dan rakan-rakan sempat menyimpang gerai tepi jalan pekena ABC. syiok wo


0 Response to "Larian Serentak 1 Sukan 1 Murid 1 Malaysia Di Sekolah Gue"