Recap: Sambutan Hari Guru 2011

Sedar tak sedar cuti sekolah dah nak abis. Tak terasa seminggu berlalu. Well live must gone on. hehehehehe. Gue pun dah lama tak update blog coz line tenet kat Sibu kureng memberansangkan. maklumlah pakai 3G prepaid jer. Well sepanjang beberapa minggu yang lepas adalah beberapa aktiviti yang telah gue terlibat sama.

Untuk posting kali ini gue story sedikit mengenai sambutan perayaan Hari Guru di sekolah gue. Kali ini sambutan Hari Gurunya agak berbeza sedikit dengan sekolah first posting gue dulu coz ia disambut dari pagi hingga ke tengah malam. Waktu paginya ada sukaneka, petangnya preparation untuk aktiviti malam dan malamnya ada makan bersama ibu bapa dan budak plus sessi bertukar hadiah sesama cikgu serta dapat hadiah daripada para murid. Last sekali aktiviti karaoke hingga ke lewat pagi. (nasib baik next day cuti Wesak Day). So layan yer pix yang sempat gue sedut dari kawan. Layan.......



Makan malam guru bersama murid dan ibubapa serta penjaga

Pemotongan kek Hari Guru

Tukar hadiah

Persembahan Budak


Aktiviti karaoke (mcm biasa gue tebas jalan dulu. hehehehe)

0 Response to "Recap: Sambutan Hari Guru 2011"