My Last Hari Penyampaian Sijil n Hadiah @ Skool

Last 2 weeks ago merupakan hari penyampaian sijil dan hadiah di sekolah gue. Memandangkan gue akan berpindah ke sekolah baru pada sessi baru 2011, gue boleh katakan bahawa ini merupakan the last skool event yang gue hadiri dan terlibat menjayakannya. Seperti biasa a pix can tell many stories so layan yer.....





A week before majlis, ramai cikgoos pergi berkursus untuk KSSR, so cikgu yang tinggal di sekolah yang bersungguh-sungguh melatih murid membuat persembahan.

Pasa masa majlis...........

Hadirin yang datang


Ucapan alu-aluan dari GB


Ucapan Pengerusi Lembaga Sekolah


Hadirin VIP. (gue pun diberi peluang duduk di sana)


Ucapan wakil murid tahun 6



upacara perasmian


Antara murid yang menerima hadiah

Persembahan murid pra-sekolah


Persembahan murid tahun 2Persembahan murid tahun 3
Persembahan murid tahun 4


Persembahan murid tahun 5

Persembahan murid tahun 6

Yang ni gue buat ucapan amanat terakhir. rasa-rasanya mcm YB tgh pancing undi sahaja. hehehehe



0 Response to "My Last Hari Penyampaian Sijil n Hadiah @ Skool"