TEsting internet testing blog posting testing.....

My skool dah ada "enternet" 2day. Sperti biasa gue telah menjadi tumpuan guru2x wanita (kebetulan that time gue seorang guru lelaki yang terakhir yang ada di sekolah) untuk minta mereka activatekan line enternet di laptop masing2x padahal "cucuk dan main ja" Ha3x. Well gue rasa ada bagusnya enternet di kawasan ulu tapi kena lucu bila budak2x tanya, "namanya cigku?" (whats that teacher). Jadi gue dengan bangga sebut "tokla internet" (this is internet.

Bagus juga line internet pakai satelit cuma bila hari hujan or angin kuat dia akan ada simptom astro kena hujan lah. he3x I post entry ni pun nak test line juga. maklumlah dah buat untuk2x "induk" (wanita) mustilah gue pun nak try juga. tapi memandangkan kabel cuma 1 maybe jarang juga gue akan post thru' enternet di skul. however apapun gue bersyukur ada enternet di skool. buleh byr loan study online kalau gue malas turun sibuuuuuuu.

0 Response to "TEsting internet testing blog posting testing....."