akhir2x practical

Lately gua semakin tertarek dengan penggunaan "open source" application. Special about it are this type of software or programme tak perlu berlesen-lesen. dengan kata lain adalah legal bagi kita jual cd software ini di pasar malam. gua belek2x pc heritage di rumah (bnyk jasa wo ncoz dua graduan UMS berlaian era telah graduate berkat 5% penggunaan of this PC). maka beta telah berkira-kira untuk mencuba os baru instead of typical windows xp.

Tapi memandangkan beta masih sibuk menjalani induksi, maka kerja tersebut ibarat tikus memperbaiki labu gua pendamkan dahulu. by the way masa gua menjalani btn gua telah semakin tertarik untuk mencari info bout tunku abdul rahman, teruatama after watching a video bout him masa ceramah moral. cari-cari punya cari gua terjumpa video clip dalam youtiub pasal tunku punya interview. interesting about video ini ialah how he managed to get malaya's independence pada 1957 instead of 1959, plus i suka tgk cara dia ckp. reminds me pada dr m. agaknya becoz they in a same state. this video ini adalah wawancara bersama Tunku Abdul Rahman Putra al - Haj, bekas Perdana Menteri pertama Malaysia, yang dirakam pada tahun 1985, iaitu 5 tahun sebelum almarhum mangkat.


PART 1


PART 2


PART 3



0 Response to "akhir2x practical"