Kehidupan Pasca Praktikum

This week merupakan my first week menjadi pelajar semula after 3 months menjadi cikgu. Serious…. for the first time sepanjang gue menjadi pelajar di IPG tok I tak berapa bersemangat mau belajar. Well, selama 3 bulan kita mengajar budak2x duduk, tiba2x our turn to duduk and diajar. Ha3x.

Minggu ni suasana IPG still dipenuhi dengan semangat Hari Raya. Mcm2x aktiviti such as Jamuan Hari Raya, Asrama Terbuka Hari Raya and Dam Dum Dim (Malam Raya Punya Program). I guess yang best pun Asrama Terbuka where I can see chix jalan2x ngabang di asrama laki. fuyooo. I guess if I di UMS di buat mcm di KKIP time raya. Musti meriah punya…

Berbalik kepada soal akademik, tinggal 2 weeks shj untuk kuliah b4 2 weeks lagi untuk study week. after that exam b4 Kursus Induksi and BTN bermula. Best jua rasanya. Well gua telah menjadi pelajar harian. Huyo satu perkembangan baru buat gue yang selalu menjadi penghuni setia hostel tak kira di mana gua menuntut. Actually gua lebih suka jd budak hostel karena menjadi pelajar harian ropa2x nya lagiiiiii penatttt..

P/s: Apapun Steady aku!

0 Response to "Kehidupan Pasca Praktikum"